De kracht van persoonlijke aandacht

nieuws van 27 januari

De kracht van persoonlijke aandacht

Wendy en Ralph vertellen over de kracht van persoonlijke aandacht. 🤝

Veel banken bieden gemak in bankzaken door deze online aan te bieden. Veel zaken kunnen via de app of Internet Bankieren geregeld worden. Helaas is niet iedereen wegwijs in de digitale wereld en voelen zich gedwongen om hun bankzaken online te regelen. Ze wensen persoonlijk aan een balie (en waar mogelijk) thuis geholpen te worden. Waar grootbanken hun persoonlijke aandacht steeds verder beperken biedt RegioBank dit nog steeds aan. Bij RegioBank kun je zelf kiezen waar jouw voorkeur naar uit gaat. Online bankieren en papieren afschriften ontvangen is nog gewoon mogelijk. Ook kun je altijd binnen lopen voor een vraag of verzoek. Overstappen tussen banken is tegenwoordig veel makkelijker geworden. Met één handtekening worden alle automatische incasso's van de huidige bank overgezet naar RegioBank.

Kortgeleden heb ik met een collega adviseur een nieuwe klant volledig laten overstappen van een andere bank naar RegioBank. Zij waren niet thuis in het internet bankieren. Mijn collega adviseur heeft hen thuis geholpen met het installeren en uitleggen van internet bankieren. Ze hebben nu direct inzicht in hun rekening en alle overboekingen. Zelf overboeken vinden ze nog spannend en komen hiervoor naar kantoor toe of bellen even met mij of Ralph. Ook vinden zij het fijn om de papieren afschriften nog thuis te ontvangen.

Ze waren zo blij met deze oplossing en onze hulp dat zij dit deelde met enkele buren en familieleden die korte tijd later ook bij ons kwamen om te informeren naar de mogelijkheden.

Dit noemen wij de kracht van persoonlijke aandacht! 💪

#Deterink #financieeladvies #RegioBank #succesverhaal