De klant is koning!

nieuws van 27 april

De klant is koning!

Normaal gesproken zouden we koningsdag natuurlijk vieren met een kleurrijk spektakel waarbij de koning een gemeente bezoekt, kinderen op rommelmarkten zitten, jongeren feestvieren en de straten mooi oranje kleuren.

Dit jaar is dat helaas net even anders door de omstandigheden van het Coronavirus waar wij nu in verkeren. Daarom willen wij deze blog wijden aan jou, aan onze klanten. Onze klanten zijn namelijk al 29 jaren ons bestaansrecht, want zonder tevreden klanten is er geen Deterink.

“Mijn ouders zijn het bedrijf gestart vanuit het principe ‘De klant is koning’ en dat is gelukkig nog steeds zo” aldus Jean-Paul Deterink. Het hebben van een vast aanspreekpunt zoals een persoonlijk adviseur voor alle financiële vragen wordt door onze klanten als heel prettig ervaren. Geen lange telefoonbandjes of wachttijden om een afspraak te maken, nee snel in contact met de juiste persoon en kennis, dat is ons streven. Met het grote inlevingsvermogen van onze persoonlijk adviseurs en hun brede financiële opleiding krijgen onze klanten oprechte financiële zekerheid die past bij hun specifieke persoonlijke situatie.

In onze financiële dienstverlening staat het bieden van gemak met de nodige aandacht voorop en dat onderscheidt ons van andere financieel dienstverleners. Onze persoonlijk adviseurs kijken verder dan de klantvraag, waardoor het traject misschien wat langer duurt, maar het financieel advies duurzaam en passend is.

Daarbij staan natuurlijk de klantwensen en doelstellingen altijd voorop want “De klant is koning”!